Friday, July 22, 2011

10 hari lagi RAMADHAN


10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

yeah!! 10 HARI lagi nak puasa!!

mesti x sedar lagi 10hari ni..hak3


play la lagu ni sambil bca blog aku mesti layannn..haha

makk aii rase mcm baru raya bulan lepas je tuuppp2!! dah nak puasa balik 10hari lagi kan??

for those ladies yg x hbes ganti puasa tu lgi cpt2 la mnggantikn puasa2 anda ye if not tanggung la korang..haha..

please leave us dude!! peace!!



bila ckp psal bulan puasa..ingat lagi..

aku

nasi kosong

dengan drumet


3 benda nila drpd aku START puasa from standard 1 until form 2 ke form 3 mcm tu jadi makanan rutin harian aku tiap2 pagi SAHUR!! x caya tanya ABAH aku..hahaha..

kenapa ABAH??


sbb selalunyer dah jadi tradisi harian SAHUR mmg abah yang akan bangun utk prepare sahur panaskan lauk semua tapi kadang2 mak bangun jugak...hehehe

abah hensem belah kanan sekali mcm anak dia belah kiri skali..hik3..(tgh2 mak) :P



APA APA PUNNNNNN....


theres one special thing i wanna share ngn korang suma sbb sepanjang HIDUP aku..just ade SATU BULAN RAMADHAN ni je year 2007 yg aku X celebrate dgn family..hahaha..

time tu dkt matriculation but it was still BEST BROOO!! sbb life bersahur, berbuka, berterawih suma2 mmg xdpt dilupakan..SERIOUSSSS!!!!

pictures cant lieeee!!!

mknn beli kt bazar ramadhan
background dia terbaik!!

ni baru sharing is caring..hak3

berbuka dkt ruma lecturer madam noreha..huhu


SELAMAT MENYAMBUT KEDATANGAN RAMADHAN SEMUA!!


6 comments:

kisah lalu said...

weh.
serius rindu puasa kat matrik.
ak rindu bazar yg x seberapa tuhhh.

anyway, ensemnye pakwe ak dlm gmbr ko.
hahaha~

Hamizwan Hamir said...

hoitt a'ah tula kan shida..aku pun rindu gakss..tpi ok ape bazar dia still buat dlm kmk kan?? sape pakwe ko tu sape?? :P

Unknown said...

ok mizwan..kenapalah ko upload gmbr aq yg sedang rakus tuh..adoi...

p/s:slalu nmpk syida kt pasar malam..hari2 plan nk tegur..x tegur2..hahahahhaa...

Unknown said...

mizwan..nk gmbr2 nie sumer...send via email k..snslknur@gmail.com

Riedzwan said...

gambaq sadiq bersama "cali" nya...hahahahah

Hamizwan Hamir said...

sadiq : hahahaha..hnsem ape ko ngn cali..woooo~~~
lehem : ko dengar sadiq kta slalu nmpak shida kt psar mlm tpi xnk tego??yooo yoo ooo je mamat ni..hak3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...