Tuesday, August 9, 2011

Penangan ROTI JOHN dlm bulan PUASA!!



MAK AIIII!!!! glurpppp!!!

silap la korg bca post ni time tgh puasa..hahaha..apelaa kt malaysia bagi nma JOHN cuba bgi nama ROTI AH AH AHMAD ke roti ROTI JEMAH ke ok jgk dah kata jual kt malaysia kan..

ape2 pun ROTI -

JOHN NI!!

ape yang sepeseelllnyer banyak dan slalunyer jual time bulan posa jer pegi mane2 bazaar pun mesti ade roti ni dowwhhhh~~~

tpi ape yg pelik skit

ROTI-
JOHN NI!!

kalau jenis yg roti panjang punyer aku jmpe HARGA dia x tetap pulak tiga tempat bazaar ramadhan aku pegi tiga2 tempat x sama..

dekat rumah - RM 3.50
dekat dekat dgn rumah -RM 4.00
jauh sikit dgn rumah - RM 3.00

hahahaha..kalau kt kg ntah RM 2.50 je kot...huhu

try la buat sendiri x susah pon sebab aku dah MEMBINA roti john ni 3HARI berturut2 dah kelmarin semalam dgn harini kt rumah..hahaha..cuma inti dia jela kna pndai cari recipe sendiri..

SONANG ajo haaa..

inti daging tu kacau ngn telur AYAM(pastikan dibasuh) tuang atas dapur pastu tekap je ngn roti mcm ni..


pastu angkat then letak la sayur ke sauce ke mayonnaies ke ikut kesedapan korg nak mkn..huhu..

nanti TING!! jadilah begini!!


saje letak besar2 bagi korg terasa nak beli..hahahaha!!!






4 comments:

kisah lalu said...

okay.
aku tak teliuq pun.
sebab?
kenyang lps sahur. muahaha~

Hamizwan Hamir said...

hahaha..itula kan..sbb tu aku post dlm pkul 2.45pg tdi..hak3..

Unknown said...

Nampak sedap sgt

Unknown said...

Nampak sedap sgt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...